Od januara republika kroz sredstva koja je obezbedila u svom buyetu za 2017. godinu počinje sa otkupom zemlje, rešavanjem imovinskih problema na trasi Fruškogorskog koridora, poručuje predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović.
Koji auto put preko Paragova kad tamo imam kuću izgrađenu već dvanaest godina i nemogu i neće da mi priključe vodu a tamo voda nosi mostiće nisu ga joś ni napravilu a ne da naprave auto put to je priča za bezmozgaše
ua @Kamenica
U tim planovima predviđena je gradnja tog mosta preko mornarice 2000te godine a ako se ne varam bio bi u produžetuku ulice Cara Dušana.
Niko nije planirao dolazak na vlast zlotvora Slobodana Miloševića koji je svugde doveo na vlast svoje ulizice pa i u Vojvodini koji su prvo mislili na svoj džep a za pokrajinu ih baš bilo briga.
Isto tako NATO bombardovanje kopje je taj zotvor izazavao je veoma mnogo sve unazadila pa je Novi Sad ni kriv ni dužan ostao bez 3 mosta pa je bilo važnije da se oni osposobe a o gradnji četvrtoga tek je nešto spominjao gradolnačelnik Vučević.
Najbolje bi bilo nekome dati koncesiju i da taj napravi most i ne skupe prilaze a verujem da bi to uspeo za godinu dana.
Uff sto nisam sačuvao mapu igradnje Novog Sada iz '78 ili beše '82 vlicine oko 1.5x1.5m Gde se lepo vidi planiran bulevar Evrope sa petljom na E-75, Most preko mornarice na obilaznicu Kamenice (Koja ima mesta bar za sirinu 2+1 u kao Sabac-Valjevo) kao i Tunel ispod Iriskog venca. Pre nekoliko godina se otkupljivala zemlja od bul evrope do mornarice i pregovaralo se oko izmestanja mornarice. Neko ga ima garant pa neka ga slika i objavi.
Taćno je da je put kroz Paragovo nedovoljno širok ali pogledajte puteve u Kini. Oni preko pirinčačnih polja prave autoputeve na stubovima tako da ne uništavaju poljoprivredno zemljjišete. Na Paragovu isto tako mogu napraviti oko 2 do 2,5 Km na stubovima i to bi bilo daleko jeftinije i može se odmah početi sa radovima a istovremeno krenuti sa davanjem koncesije za još jedan most koji sam naveo.
Treba samo malo mrdnuti a naš Igor Mirović ipak ne radi loše ali mora ipak da sluša naređenja iz Beograda. Jesam simpatizer ove vlasti ali bih više voleo da se o pitanjima Novog Sada i APV više odlučuje u Novom Sadu a manje u Beogradu.
NS 49 pise #Bolje da su ipak pravili preko Paragova jer tu nema nikakvog otkupa#!!!
Ne znam kada ste prolazili preko Paragova, ili mozda niste obratili paznju, ali put od Novog Sada ka Iriskom vencu prolazi izmedju kuca, ugostiteljskih, verskih i poslovnih objekata, i suvise je uzan prostor da se smesti moto-put, servisna saobracajnica i trotoar/ biciklisticka staza.
Naravno da ce se velika povrsina privatnih parcela morati otkupiti, a i dosta objekata blizu buduce trase rusiti; izmestiti gasovod, vodovod, i stubovi i bandere od razvoda struje; praviti novi nadvoznjak na ulazu na Cardak (postojeci je uzan), a planirane su i petlje za prilaz i za silazak i benzinska stanica, pa se postavlja pitanje da li je situacija na terenu sagledana korektno, da li su planirana dovoljna sredstva i kada bi realizacija zapocela...
Ima neke logike da tunel baš tuda ide ali ako treba a treba, onda će ovo opet biti šarena laža jer kako nam sudstvo radi, bolje rečeno jako slabo radi ima da parcele otkupljuju decenijama pa ako se ne varam o tunelu se priča već 150 godina pričaće se bar još 50.
Bolje da su ipak pravili preko Paragova jer tu nema nikakvog otkupa. Imaju vremena da se predomisle a ako baš hoće da se naplaćuje neka daju nekome da napravi most između Limana 4 i Telepa da na sremsku stranu na izlazu iz Sr. Kamenice. Ne treba da budemo zli i nedamo nikome da zaradi a novac je nikad jeftiniji i ima ga puno u svetu a ima ga i kod nas. Bogoljub Karć se fali da se nafatirao para pa neka daju njemu i neka naplaćuje mostarinu, putarinu pa i tunelarinu ako se tako zove.
Gospodine Miroviću, ima li resenja za probleme sa prilaznim putem do Konjickog Kluba Granicar ili cemo ostati zauvek potpuno odseceni od civilizacije?! Kapa dole za modernizaciju, ali nemojte unistavati ovaj biser vojvodjanskog konjickog sporta. Molim novinare radia 021 da se pozabave ovom temom. Hvala
Most zeleznicki niste u stanju da zavrsite 10 godina koridor cete verovatno graditi 30 godina i kostace 3 puta vise od 400 miliona
Velik je to procenat da ugradnju
A Zigor voli procente
Каква патологија овде у коментарима. Пљује се кад се деси застој на венцу и то што је пут лош. Пљује се кад се најави да ће да се ради нов пут. Шта ме брига ко ће да га прави, нек среде више да не путујемо три сата до Руме иза десет шлепера и аутобуса који се вуку. Пут повезује три државе и два региона Србије а стање је ужасно. Какве сте ви људи постали џангризаве бабе. Само кукате...
A, kanalizacija u pojedinim delovima grada? U 21 veku kao Evropa u 16.?! Evo, Adice ne mogu da se prikljuce na kanalizaciju, iako nudimo sami da platimo mrezu, jer nema kolektora!!! A, vi pravite kule i gradove, otkupljujete sami od sebe zemlju za raznorazne tokove! Strasno!Sram Vas bilo! Imate li granicu? Koliko vam je dosta, pa da i nas pustite da zivimo zivotom dostojna coveka?!?!?!?!
Siguran sam da za narednih 20 godina ovaj tunel neće biti probijen.
U međuvremenu će se dešavati događaji koji će nam privući pažnju, tako da će ovakve gradnje biti marginalna stvar.
Koliko zemlje imaju stare radikalske falange, pa stare demokrate pa socijalisti, pa ldpovci, pa ligaši, pa sad ova najnovnija interesna grupa...
Plači voljena zemljo, opet ti kradu iz grudi.
Mila mati...kad oni počnu da rešavaju imovinske probleme onda mi je jasno da ćemo dibiti po tamburi ko i dosad...ni restituciju nisu oni rešili a kada će započeto po Vojvodini završiti!?
Ovo je još jedno predizborno obećanje ili ti - spin. Obrati fundamentalnu pažnju "još jedan "most preko Dunava a ni ovaj još nije gotov "Žeželjev". Najjeftinija varijanta od Iriga preusmeriti teretni saobraćaj na Maradik - Beška i dalje priključiti se na postojeći auto put za sve pravce.
Najbolje bi bilo da sav taj novac potroše na izgradnju aerodroma pored Novog Sada, koji će pored putničkog(isključivo za low cost kompanije), imati i kargo terminal, po mogućnosti veći od onoga u Budimpešti, Sofiji, Bukureštu i(ili) Beču!
...prvo da se zavrsi BG na vodi, žicara na Adi Ciganliji, nacionalni stadion na Novom Beogradu, staza F1 u Ovči i kosmodrom u Krnjači, pa ako ostane nesto para ondak mozda i bidne tunela.
Sto bi rekao ciga, kada ga sin pita kolike su sanse da odu na more ove godine; "60% da 'ocemo, a 100% da necemo".
Koliko ste samo bedni i nebitni sendvičari jedni, da li se ikada imalo zastidite što nemate pravo na svoje mišljenje?? Lični integritet i dostojanstvo mi nikads ne bi dopustili da sedim u GO DS i pišem ono što mi M.Č. kaže...
Da li je konacno, i nakon ranog uvida u idejni projekat, jasno kojom trasom je planiran predmetni put - preko Bukovca ili preko Paragova? Poznajuci raspored postojecih kuca, vikendica i crkve, nije jasno kako je moguce smestiti sve planirano bez rusenja...Zar nije logicnije izgraditi put pored Bukovca, Karagace i Alibegovca, gde je daleko vise vocnjaka i njiva, zaobici Paragovo i iskoristiti postojecu trasu ka Iriskom vencu (kao na deonici Ljig-Preljina, gde je sacuvana postojeca trasa kao lokalni put), sa ili bez tunela... Ima li neko informacije da li je trasa prema idejnom projektu konacna ili ne?
Taman da se SNS kadar naplati od pokupovanih njiva na trasi, a nakon toga tunel ni ne mora da bude izgrađen.
Nesto slicno se desilo kad je trebao da se gradi Južni tok, pa su naprednjaci znali trasu I plaćali zemlju I njive puno iznad cene...pa su Rusi odustali :-)
Preambiciozan projekat, samo tunel kod Bukavca bi bio duži i od tunela ispod Iriškog venca!? Valjalo bi još jednom razmisliti da se saobračaj ba realciji Ruma- Novi Sad odvija putem koji zaobilazi Nacionalni park. Malo je duže, ali čuvamo dragulj- planinu i nemamo prevelike izdatke kakav je izgradnja predviđenog puta, a na koji se nadovezuje i novi most preko Dunava...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Republika uskoro počinje otkup zemlje za Fruškogorski koridor
Autor: Dnevnik, 021, Istinomer
Novi Sad
•03.01.2017.
•18:50 > 18:56
Komentari 39
Brano
Gavra
NS
U tim planovima predviđena je gradnja tog mosta preko mornarice 2000te godine a ako se ne varam bio bi u produžetuku ulice Cara Dušana.
Niko nije planirao dolazak na vlast zlotvora Slobodana Miloševića koji je svugde doveo na vlast svoje ulizice pa i u Vojvodini koji su prvo mislili na svoj džep a za pokrajinu ih baš bilo briga.
Isto tako NATO bombardovanje kopje je taj zotvor izazavao je veoma mnogo sve unazadila pa je Novi Sad ni kriv ni dužan ostao bez 3 mosta pa je bilo važnije da se oni osposobe a o gradnji četvrtoga tek je nešto spominjao gradolnačelnik Vučević.
Najbolje bi bilo nekome dati koncesiju i da taj napravi most i ne skupe prilaze a verujem da bi to uspeo za godinu dana.
Kamenica
NS49
Treba samo malo mrdnuti a naš Igor Mirović ipak ne radi loše ali mora ipak da sluša naređenja iz Beograda. Jesam simpatizer ove vlasti ali bih više voleo da se o pitanjima Novog Sada i APV više odlučuje u Novom Sadu a manje u Beogradu.
Vikendasi
NS 49 pise #Bolje da su ipak pravili preko Paragova jer tu nema nikakvog otkupa#!!!
Ne znam kada ste prolazili preko Paragova, ili mozda niste obratili paznju, ali put od Novog Sada ka Iriskom vencu prolazi izmedju kuca, ugostiteljskih, verskih i poslovnih objekata, i suvise je uzan prostor da se smesti moto-put, servisna saobracajnica i trotoar/ biciklisticka staza.
Naravno da ce se velika povrsina privatnih parcela morati otkupiti, a i dosta objekata blizu buduce trase rusiti; izmestiti gasovod, vodovod, i stubovi i bandere od razvoda struje; praviti novi nadvoznjak na ulazu na Cardak (postojeci je uzan), a planirane su i petlje za prilaz i za silazak i benzinska stanica, pa se postavlja pitanje da li je situacija na terenu sagledana korektno, da li su planirana dovoljna sredstva i kada bi realizacija zapocela...
ana
NS49
Bolje da su ipak pravili preko Paragova jer tu nema nikakvog otkupa. Imaju vremena da se predomisle a ako baš hoće da se naplaćuje neka daju nekome da napravi most između Limana 4 i Telepa da na sremsku stranu na izlazu iz Sr. Kamenice. Ne treba da budemo zli i nedamo nikome da zaradi a novac je nikad jeftiniji i ima ga puno u svetu a ima ga i kod nas. Bogoljub Karć se fali da se nafatirao para pa neka daju njemu i neka naplaćuje mostarinu, putarinu pa i tunelarinu ako se tako zove.
mile futog
mile futog
pera
http://www.blic.rs/vesti/drustvo/izgradnja-fruskogorskog-koridora-pocece-krajem-2015/6n32147
Ja
Z
Sofija
Velik je to procenat da ugradnju
A Zigor voli procente
Милан
vb
...
U međuvremenu će se dešavati događaji koji će nam privući pažnju, tako da će ovakve gradnje biti marginalna stvar.
Mile
Plači voljena zemljo, opet ti kradu iz grudi.
Teča
Laza
novi sad
možda da krenete da lečite vaše depresije i frustracije biće vam lakše
Mlada vojvođanka
Jovan
pobeci odavde
AVAV
novosađanin
AleksandarVojvođanin
Baba Sera
Sto bi rekao ciga, kada ga sin pita kolike su sanse da odu na more ove godine; "60% da 'ocemo, a 100% da necemo".
ST
Nindza Kornjacelone
Vikendasi
Sremčina
To se radi godinama unapred a ne u posled jem momentu. Hoče li i ovde balaklava momci imati posla?
marko
Trn D Lajt Prfikt
seljak
Nesto slicno se desilo kad je trebao da se gradi Južni tok, pa su naprednjaci znali trasu I plaćali zemlju I njive puno iznad cene...pa su Rusi odustali :-)
miki paparaco
Zivan
borislion
cure
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H