Autor: Dnevnik, 021, Istinomer

Novi Sad
03.01.2017.
18:50 > 18:56
Od januara republika kroz sredstva koja je obezbedila u svom buyetu za 2017. godinu počinje sa otkupom zemlje, rešavanjem imovinskih problema na trasi Fruškogorskog koridora, poručuje predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović.
  • Brano

    13.04.2018 10:03
    Špekulanti
    Koji auto put preko Paragova kad tamo imam kuću izgrađenu već dvanaest godina i nemogu i neće da mi priključe vodu a tamo voda nosi mostiće nisu ga joś ni napravilu a ne da naprave auto put to je priča za bezmozgaše
  • Gavra

    06.01.2017 09:25
    Placati tunel?!
    Svaki dan da placam tunel?Ne pada mi na pamet,sta ce mi onda tunel,da mi bude blize...i skuplje?!
  • NS

    06.01.2017 07:50
    ua @Kamenica
    U tim planovima predviđena je gradnja tog mosta preko mornarice 2000te godine a ako se ne varam bio bi u produžetuku ulice Cara Dušana.
    Niko nije planirao dolazak na vlast zlotvora Slobodana Miloševića koji je svugde doveo na vlast svoje ulizice pa i u Vojvodini koji su prvo mislili na svoj džep a za pokrajinu ih baš bilo briga.
    Isto tako NATO bombardovanje kopje je taj zotvor izazavao je veoma mnogo sve unazadila pa je Novi Sad ni kriv ni dužan ostao bez 3 mosta pa je bilo važnije da se oni osposobe a o gradnji četvrtoga tek je nešto spominjao gradolnačelnik Vučević.
    Najbolje bi bilo nekome dati koncesiju i da taj napravi most i ne skupe prilaze a verujem da bi to uspeo za godinu dana.
  • Kamenica

    05.01.2017 21:52
    Planovi
    Uff sto nisam sačuvao mapu igradnje Novog Sada iz '78 ili beše '82 vlicine oko 1.5x1.5m Gde se lepo vidi planiran bulevar Evrope sa petljom na E-75, Most preko mornarice na obilaznicu Kamenice (Koja ima mesta bar za sirinu 2+1 u kao Sabac-Valjevo) kao i Tunel ispod Iriskog venca. Pre nekoliko godina se otkupljivala zemlja od bul evrope do mornarice i pregovaralo se oko izmestanja mornarice. Neko ga ima garant pa neka ga slika i objavi.
  • NS49

    05.01.2017 18:19
    Taćno je da je put kroz Paragovo nedovoljno širok ali pogledajte puteve u Kini. Oni preko pirinčačnih polja prave autoputeve na stubovima tako da ne uništavaju poljoprivredno zemljjišete. Na Paragovu isto tako mogu napraviti oko 2 do 2,5 Km na stubovima i to bi bilo daleko jeftinije i može se odmah početi sa radovima a istovremeno krenuti sa davanjem koncesije za još jedan most koji sam naveo.
    Treba samo malo mrdnuti a naš Igor Mirović ipak ne radi loše ali mora ipak da sluša naređenja iz Beograda. Jesam simpatizer ove vlasti ali bih više voleo da se o pitanjima Novog Sada i APV više odlučuje u Novom Sadu a manje u Beogradu.
  • Vikendasi

    05.01.2017 16:50
    karabassvetlana@gmail.com

    NS 49 pise #Bolje da su ipak pravili preko Paragova jer tu nema nikakvog otkupa#!!!

    Ne znam kada ste prolazili preko Paragova, ili mozda niste obratili paznju, ali put od Novog Sada ka Iriskom vencu prolazi izmedju kuca, ugostiteljskih, verskih i poslovnih objekata, i suvise je uzan prostor da se smesti moto-put, servisna saobracajnica i trotoar/ biciklisticka staza.
    Naravno da ce se velika povrsina privatnih parcela morati otkupiti, a i dosta objekata blizu buduce trase rusiti; izmestiti gasovod, vodovod, i stubovi i bandere od razvoda struje; praviti novi nadvoznjak na ulazu na Cardak (postojeci je uzan), a planirane su i petlje za prilaz i za silazak i benzinska stanica, pa se postavlja pitanje da li je situacija na terenu sagledana korektno, da li su planirana dovoljna sredstva i kada bi realizacija zapocela...
  • ana

    05.01.2017 15:38
    to trazi hrvatski kapital !Alo da Srbi plate.
  • NS49

    05.01.2017 11:17
    Ima neke logike da tunel baš tuda ide ali ako treba a treba, onda će ovo opet biti šarena laža jer kako nam sudstvo radi, bolje rečeno jako slabo radi ima da parcele otkupljuju decenijama pa ako se ne varam o tunelu se priča već 150 godina pričaće se bar još 50.
    Bolje da su ipak pravili preko Paragova jer tu nema nikakvog otkupa. Imaju vremena da se predomisle a ako baš hoće da se naplaćuje neka daju nekome da napravi most između Limana 4 i Telepa da na sremsku stranu na izlazu iz Sr. Kamenice. Ne treba da budemo zli i nedamo nikome da zaradi a novac je nikad jeftiniji i ima ga puno u svetu a ima ga i kod nas. Bogoljub Karć se fali da se nafatirao para pa neka daju njemu i neka naplaćuje mostarinu, putarinu pa i tunelarinu ako se tako zove.
  • mile futog

    04.01.2017 15:34
    Djordje Čvarkov - Tunel i okup
    https://www.youtube.com/watch?v=JgqKZj1lHEE
  • mile futog

    04.01.2017 15:27
    https://www.youtube.com/watch?v=JgqKZj1lHEE
  • pera

    04.01.2017 14:44
    stara vest
    Vest iz 2014

    http://www.blic.rs/vesti/drustvo/izgradnja-fruskogorskog-koridora-pocece-krajem-2015/6n32147
  • Ja

    04.01.2017 13:40
    Za 20, najviše 20 i po godina...
  • Z

    04.01.2017 13:02
    KK Graničar
    Gospodine Miroviću, ima li resenja za probleme sa prilaznim putem do Konjickog Kluba Granicar ili cemo ostati zauvek potpuno odseceni od civilizacije?! Kapa dole za modernizaciju, ali nemojte unistavati ovaj biser vojvodjanskog konjickog sporta. Molim novinare radia 021 da se pozabave ovom temom. Hvala
  • Sofija

    04.01.2017 11:27
    Most zeleznicki niste u stanju da zavrsite 10 godina koridor cete verovatno graditi 30 godina i kostace 3 puta vise od 400 miliona
    Velik je to procenat da ugradnju
    A Zigor voli procente
  • Милан

    04.01.2017 11:27
    Каква патологија овде у коментарима. Пљује се кад се деси застој на венцу и то што је пут лош. Пљује се кад се најави да ће да се ради нов пут. Шта ме брига ко ће да га прави, нек среде више да не путујемо три сата до Руме иза десет шлепера и аутобуса који се вуку. Пут повезује три државе и два региона Србије а стање је ужасно. Какве сте ви људи постали џангризаве бабе. Само кукате...
  • vb

    04.01.2017 11:05
    Super
    A, kanalizacija u pojedinim delovima grada? U 21 veku kao Evropa u 16.?! Evo, Adice ne mogu da se prikljuce na kanalizaciju, iako nudimo sami da platimo mrezu, jer nema kolektora!!! A, vi pravite kule i gradove, otkupljujete sami od sebe zemlju za raznorazne tokove! Strasno!Sram Vas bilo! Imate li granicu? Koliko vam je dosta, pa da i nas pustite da zivimo zivotom dostojna coveka?!?!?!?!
  • ...

    04.01.2017 10:35
    Siguran
    Siguran sam da za narednih 20 godina ovaj tunel neće biti probijen.
    U međuvremenu će se dešavati događaji koji će nam privući pažnju, tako da će ovakve gradnje biti marginalna stvar.
  • Mile

    04.01.2017 10:27
    Samo Malo
    Koliko zemlje imaju stare radikalske falange, pa stare demokrate pa socijalisti, pa ldpovci, pa ligaši, pa sad ova najnovnija interesna grupa...
    Plači voljena zemljo, opet ti kradu iz grudi.
  • Teča

    04.01.2017 10:16
    hahahahahahaha
  • Laza

    04.01.2017 09:25
    kuća Manuala
    Ako im se na putu nađe neka Manualova kuća, eto suženja ili obustave radova.
  • novi sad

    04.01.2017 09:11
    tunel
    ovde komentare ostavljaju sve sami depresivcci
    možda da krenete da lečite vaše depresije i frustracije biće vam lakše
  • Mlada vojvođanka

    04.01.2017 08:47
    Mila mati...kad oni počnu da rešavaju imovinske probleme onda mi je jasno da ćemo dibiti po tamburi ko i dosad...ni restituciju nisu oni rešili a kada će započeto po Vojvodini završiti!?
  • Jovan

    04.01.2017 07:41
    Nisam siguran da ću za života videti izgrađen ovaj Fruškogorski koridor, a imam 30 godina...
  • pobeci odavde

    04.01.2017 07:41
    Kada cete srediti kanalizaciju po gradovima ?
  • AVAV

    04.01.2017 07:13
    Najvaznije je da cemo uskoro imati puteve bolje od Nemacke .
  • novosađanin

    04.01.2017 07:00
    spin
    Ovo je još jedno predizborno obećanje ili ti - spin. Obrati fundamentalnu pažnju "još jedan "most preko Dunava a ni ovaj još nije gotov "Žeželjev". Najjeftinija varijanta od Iriga preusmeriti teretni saobraćaj na Maradik - Beška i dalje priključiti se na postojeći auto put za sve pravce.
  • AleksandarVojvođanin

    04.01.2017 03:02
    Koridor 22
    Najbolje bi bilo da sav taj novac potroše na izgradnju aerodroma pored Novog Sada, koji će pored putničkog(isključivo za low cost kompanije), imati i kargo terminal, po mogućnosti veći od onoga u Budimpešti, Sofiji, Bukureštu i(ili) Beču!
  • Baba Sera

    04.01.2017 00:15
    Moze ali...
    ...prvo da se zavrsi BG na vodi, žicara na Adi Ciganliji, nacionalni stadion na Novom Beogradu, staza F1 u Ovči i kosmodrom u Krnjači, pa ako ostane nesto para ondak mozda i bidne tunela.
    Sto bi rekao ciga, kada ga sin pita kolike su sanse da odu na more ove godine; "60% da 'ocemo, a 100% da necemo".
  • ST

    03.01.2017 22:45
    @ Sremcina
    Oni su odavno u gradu i cekaju...Obecalo im se...
  • Nindza Kornjacelone

    03.01.2017 22:21
    Koliko ste samo bedni i nebitni sendvičari jedni, da li se ikada imalo zastidite što nemate pravo na svoje mišljenje?? Lični integritet i dostojanstvo mi nikads ne bi dopustili da sedim u GO DS i pišem ono što mi M.Č. kaže...
  • Vikendasi

    03.01.2017 22:17
    Da li neko zna trasu?
    Da li je konacno, i nakon ranog uvida u idejni projekat, jasno kojom trasom je planiran predmetni put - preko Bukovca ili preko Paragova? Poznajuci raspored postojecih kuca, vikendica i crkve, nije jasno kako je moguce smestiti sve planirano bez rusenja...Zar nije logicnije izgraditi put pored Bukovca, Karagace i Alibegovca, gde je daleko vise vocnjaka i njiva, zaobici Paragovo i iskoristiti postojecu trasu ka Iriskom vencu (kao na deonici Ljig-Preljina, gde je sacuvana postojeca trasa kao lokalni put), sa ili bez tunela... Ima li neko informacije da li je trasa prema idejnom projektu konacna ili ne?
  • Sremčina

    03.01.2017 22:04
    Čuj, "republika počinje otkup"

    To se radi godinama unapred a ne u posled jem momentu. Hoče li i ovde balaklava momci imati posla?
  • marko

    03.01.2017 20:43
    Bedni ste
    A aparat na onkologiji ne radi....jer je iz 1701 godine...a 9vi kradu lovu za tunele.nadam se da ce im se sve vratiti jednog dana
  • Trn D Lajt Prfikt

    03.01.2017 20:23
    Dokle?
    Prvi put čujem za buyet u novosrpskom jeziku.
  • seljak

    03.01.2017 19:44
    bukovac
    Taman da se SNS kadar naplati od pokupovanih njiva na trasi, a nakon toga tunel ni ne mora da bude izgrađen.
    Nesto slicno se desilo kad je trebao da se gradi Južni tok, pa su naprednjaci znali trasu I plaćali zemlju I njive puno iznad cene...pa su Rusi odustali :-)
  • miki paparaco

    03.01.2017 19:32
    od Novoga Sada preko Venca sve do Rume, mi ostavljamo tragove od spaljene gume.
  • Zivan

    03.01.2017 19:29
    Preambiciozan projekat, samo tunel kod Bukavca bi bio duži i od tunela ispod Iriškog venca!? Valjalo bi još jednom razmisliti da se saobračaj ba realciji Ruma- Novi Sad odvija putem koji zaobilazi Nacionalni park. Malo je duže, ali čuvamo dragulj- planinu i nemamo prevelike izdatke kakav je izgradnja predviđenog puta, a na koji se nadovezuje i novi most preko Dunava...
  • borislion

    03.01.2017 19:00
    buyet
    Dobar im buyet.
  • cure

    03.01.2017 18:58
    republika
    koja bre republika lopine belosvetske....

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna